Klient zgłasza reklamację w formie pisemnej lub mailowej do:
- Pracownika Działu Obsługi Klienta odpowiedzialnego za dane Zlecenie, i/lub
- Regionalnego Szefa Sprzedaży lub Kierownika Sprzedaży
adresy e-mail oraz adres korespondencyjny dostępne są na stronie internetowej sprzedawcy www.k-flex.pl
Klient powinien zgłosić reklamację niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowości. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzone produkty, o ile nie zostały one zgłoszone w formie pisemnej w ciągu 7 dni od daty otrzymania dostawy.
Pracownik Działu Obsługi Klienta lub Regionalny Szef Sprzedaży lub Kierownik Sprzedaży potwierdza przyjęcie reklamacji do rozpatrzenia w formie pisemnej lub mailowej.
Sprzedawca powiadomi Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia.